Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Η τέχνη, το προφίλ ενός καλλιτέχνη και η τέχνη του μακιγιάζ.





Έχω κρατήσει πολλές εικόνες έως τώρα στη ζωή μου. Επίσης έχω κρατήσει πολλά συναισθήματα, αισθήσεις κι εντυπώσεις για την εικόνα και το προφίλ ενός καλλιτέχνη. Ακόμα μπορώ να πω, όπως σε όλα τα επίπεδα στη ζωή μου, έτσι κι εδώ, ότι είμαι ακόμα μαθήτρια και εκπαιδευομένη ως προς την φύση της ιδιαίτερης αυτής φυσιογνωμίας. Τόσο η τεχνολογία, η παγκοσμιοποίηση, οι κοινωνικές ομάδες, όσο και οι απομόνωση, η οικογένεια, η φύση, η γνώση με βοήθησαν και ακόμα με βοηθούν να βλέπω και να βιώνω την αρτιστική οπτική γωνία.

Η τέχνη... Δεν θα κάνω ετυμολογική ανάλυση, αλλά σκεφτείτε το. Η λέξη από μόνη της έχει κάτι το θεϊκό, το αξεπέραστο. Δεν έχει κανένα όριο, αγγίζει το άπειρο, όπως οι δυνατότητες του ανθρώπου πάνω στη τέχνη, όπως το σύμπαν, όπως ο Θεός. Η τέχνη μέσα στους αιώνες, μέχρι και σήμερα συνεχίζει να μας εκπλήσσει. Συνεχίζει. Δεν θα σταματήσει ποτέ. Η ίδια η δημιουργία είναι τέχνη. Όλα τα δημιουργήματα σε αυτό το σύμπαν είναι τέχνη, ακόμα και το ίδιο το σύμπαν. Αλλά το θέμα μας δεν είναι εκεί. Ίσως περιαυτολογώ αυτή τη στιγμή. Οι σκέψεις αυτές όμως, συνδεόμενες μεταξύ τους κατά αυτό τον τρόπο μας βγάζουν στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία είναι τέχνη, όπως και το αντίστροφο. Το ίδιο συμβαίνει και με την ζωγραφική. Το ίδιο συμβαίνει και με την ζωγραφική στο πρόσωπό μας. Είναι τόσο απλό.

Η φύση του καλλιτέχνη, η ιδιοσυγκρασία του από πολλούς θεωρείται ιδιαίτερη. Και πάνω στην ιδιαιτερότητα αυτή οι απόψεις διίστανται. Η ουσία δεν είναι εκεί και πιστεύω ότι κατά βάθος μέσα μας όλοι το ξέρουμε. Προκειμένου ο καλλιτέχνης να προβάλλει επιτυχώς αυτό που σκέπτεται ή αισθάνεται, περνά στην σφαίρα του υπερβατικού. Εκεί φαίνεται η απόδοση της πνευματικής διεργασίας, μια διαδικασία που κανείς δεν ξέρει πόσο κρατάει.


Σίγουρα ένας
makeup artist θα δουλέψει με βάση την διαφορετικότητα, την ιδιαιτερότητα. Ο «καμβάς» είναι μια έτοιμη οδός, η οποία όμως προσφέρει στον δημιουργό ελευθερία να εκφραστεί με τον τρόπο του. Η σκέψη και η γνώση σε συνδυασμό με το πάθος, θα μετακινήσουν τα χέρια του στον καμβά αυτό με σκοπό την υλοποίηση της εικόνας και της αίσθησης που έχει στο μυαλό του. Ο κάθε άνθρωπος με βάση τα χαρακτηριστικά του και την  αύρα του, έχει μια αίσθηση. Σίγουρα όμως δεν έχει κυριολεκτικά μόνο μία. Εγώ, για παράδειγμα, θα με χαρακτήριζα χαμαιλέοντα, αν με καταλαβαίνετε! Μέσα από την τέχνη αυτή, μπορείτε να αισθανθείτε τα όρια της δημιουργικότητάς σας, του μυαλού σας, του ίδιου σας του εαυτού. Μπορείτε επίσης να δείτε πως θα αναδείξετε αυτό που νιώθετε, χωρίς να το πείτε. Εγώ σήμερα, ας πούμε, νιώθω χαρούμενη, αισθάνομαι καθαρή μέσα μου, χωρίς κάποια έγνοια, είμαι έτοιμη να χαρώ την ημέρα. Όταν νιώθω χαρούμενη λοιπόν,  θέλω να λάμπω και να βλέπω χρώματα. Άλλωστε, ποιος χαρούμενος άνθρωπος θέλει να βλέπει μαύρο χρώμα μπροστά του? J Μπορεί να αισθάνομαι χαρούμενη αλλά και τολμηρή παράλληλα. Σε αυτή την περίπτωση θα έβαζα ένα φωτεινό κοραλλί κραγιόν στα χείλη μου για να δώσω την αίσθηση της τόλμης αλλά και της καλής διάθεσης. Τα συναισθήματα πάνε και συνδυαστικά φυσικά, όποτε η διασκέδαση είναι ακόμα περισσότερη!



Σίγουρα οι άντρες θα πουν όπως συνήθως: «τι τα θέλεις τόσα μπιχλιμπίδια?», «Είσαι ωραία και άβαφη» κτλ κτλ. Εγώ προτείνω να παίξουμε και πάλι συνδυαστικά. Ας κρατήσουμε την μαγεία της απλότητας που οι άντρες προτιμούν και ας την συνδυάσουμε με την εκφραστικότητα και την φιλαρέσκεια που χαρακτηρίζει εμάς τις γυναίκες. Το μακιγιάζ μπορεί να παίξει και σε άλλη διάσταση, να δώσει μηνύματα και εικόνες που ξεδιπλώνουν ένα άλλο μυστήριο, το οποίο δεν εκφράζεται με λογοπαίγνια... Άλλωστε, σε ποιόν άντρα δεν αρέσει έστω και λίγο μυστήριο? ;)




Καλή διασκέδαση στο Blog μου.

Φιλικά,

     Δώρα.


doraboratheartist.blogspot.gr©
ALL RIGHTS RESERVED

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλώς ήρθες στη blogοσφαιρα!
Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
Καλά Χριστούγεννα! Φιλάκια!

Chara Sotiropoulou είπε...

poly wraio arthro!

Fotini Triantafillou είπε...

omorfo to post sou..... se exw kanei tag kai 8a xarw na dw tis apantiseis sou....
http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html

Δημοσίευση σχολίου

 
;