Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

The "wrong time" intro...




  Χαίρετε και καλημέρα σας. Όπως καταλάβατε κι από τον τίτλο, αυτή είναι η εισαγωγή για το blog μου, στο οποίο σας καλοσωρίζω θερμά με λάθος σειρά! Το λέω αυτό γιατί φυσικά πρώτα έπρεπε να γράψω την εισαγωγή, αλλά τέλος πάντων... Θα με συγχωρέσω, κι ελπίζω κι εσείς το ίδιο. Η ώρα αυτή τη στιγμή που γράφω είναι 5:52 και τα αστραπόβροντα εδώ στην Αθήνα δίνουν και παίρνουν. Οπότε, με βάση και το παρατσούκλι μου, είναι η μέρα μου! :D Λίγα λόγια για μένα λοιπόν.

 

Random facts:


  • Το όνομά μου είναι Θεοδώρα. Το Dora-Bora είναι ένα παρατσούκλι εποχών κατασκήνωσης. Με αποκαλείτε όπως επιθυμείτε εσείς. :) 


  • Σκοπός μου είναι να είμαι καλλιτέχνης, οπότε οδεύω προς τον δρόμο αυτό. Οι σπουδές μου στο μακιγιάζ με βοήθησαν να παγιώσω το όνειρο αυτό. Δεν ξέρω αν μπορώ από τώρα να με αποκαλέσω καλλιτέχνη, αλλά αγαπώ τις τέχνες γενικά και μου αρέσει να καταπιάνομαι με πολλά είδη. Μένω στην Αθήνα και είμαι επαγγελματίας make-up artist.  


  • Είμαι ζυγός με ωροσκόπο σκορπιό! :D


  • Αγαπώ πολύ τα ζώα αλλά ιδιαίτερη αδυναμία έχω στις γάτες και στα αιλουροειδή.


  • Παθιάζομαι με το φαγητό και την μαγειρική. Καινούργιο μου πάθος είναι και το pole-dancing.

  • Εάν υπήρχε κάποιο ναρκωτικό για την περίπτωσή μου, θα ήταν η μουσική. Επίσης, αν μπορούσα να διαλέξω τον δρόμο μου πριν καν γεννηθώ, επίσης θα είχε να κάνει με την μουσική!
 
  • Δεν έχω σκοπό να πω ψέμματα, ξέρω ποιό είναι το σωστό, αλλά δύσκολα ξεβάφομαι όταν πέφτω για ύπνο. 


  • Αγαπημένα μου χρώματα είναι το μωβ, το καφέ και το κόκκινο, αν και ποτέ δεν έχω ένα αγαπημένο πράγμα.


  • Το ντύσιμο μου διαφέρει ανάλογα με την διάθεσή μου. Δεν είμαι ούτε fashion victim, ούτε σκιάχτρο! Περισσότερο συχνά όμως το στυλ μου είναι αθλητικό. Έχω μεγάλη αδυναμία στα τζην, στα αθλητικά παπούτσια, στα πέδιλα και στο ανδρόγυνο λουκ.


  • Δεν είμαι ειδικός ούτε στην μόδα, ούτε τόσο στο στυλ. Δεν είναι κάτι με το οποίο ασχολούμαι γιατί το στυλ μου είναι αυθόρμητο και αλλάζει με βάση τη διάθεσή μου. Οπότε, σπανίως θα αναρτήσω δημοσίευση που θα αναφέρεται σε ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, αξεσουάρ. Επίσης δεν το έχω ΚΑΘΟΛΟΥ με τα νύχια, είμαι πολυ απλή. :) Θα παραθέτω καλλιτεχνικές ανησυχίες κυρίως γύρω από το μακιγιάζ.


  • Για οτιδήποτε ερώτηση ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΟΥΜΕ, ε? :)


  • Λατρεύω τα ταξίδια και την πολυπολιτισμικότητα. Όσο μπορώ λοιπόν θα σας ταξιδέψω μέσα από την τέχνη που σπούδασα.


Αυτάααα! Θα χαρώ πολύ να ανταλλάξω απόψεις και να δω διαφορετικές γνώμες! Θα φροντίσω το καλύτερο από μεριάς μου για να περνάτε ευχάριστα την ώρα σας στο blog μου!  Να είστε υγιείς και να περνάτε όμορφα. Θα τα πούμε πάλι στην επόμενη ανάρτηση. 

Φιλικά,
   Δώρα. 

 
doraboratheartist.blogspot.gr©ALL RIGHTS RESERVED

2 σχόλια:

alldaybeautiful είπε...

πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ...αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά
alldaybeautiful.blogspot.gr
facebook:alldaybeautiful

Unknown είπε...

καλως ηρθες...ομορφο το blog σου...αυτο ειναι το δικο μου...http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ θα χαρω να γινεις μελος του...φιλακια πολλα..

Δημοσίευση σχολίου

 
;