Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

My first, lovely TAG :)


Καλησπέρα σας! Ελπίζω να είστε καλά και να πηγαίνουν καλά οι δουλειές σας! Η δημοσίευση αυτή αφορά το άρθρο της Φωτεινής Τριανταφύλλου, στο οποίο με έκανε tag
(
http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html) και χάρηκα πολύ μπορώ να πω. Είμαι πολύ νέα blogger, ακόμα δεν έχω καταφέρει να 
χειριστώ το όλο θέμα του blogging πολύ καλά, και μαζί με το γεγονός ότι  ο υπολογιστής μου κατέρρευσε  η κατάσταση είναι πλέον δύσκολη. Αυτή τη στιγμή προσπαθώ 
να διαχειριστώ ο,τι μπορώ από ένα δανεικό laptop και χαίρομαι που είδα αυτήν την πολύ όμορφη κίνηση για συμμετοχή  (μιλάω για το tag). Μακρηγορώ όμως αλλά θα πω ένα τελευταίο ευχαριστώ για την κατανόησή σας και ζητώ συγνώμη για την όποια καθυστέρηση  Ας απαντήσω κι εγώ στις ερωτήσεις λοιπόν! :)




1.   Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά;



Απ.: Θεωρώ πραγματική ομορφιά την ζωή και την αγάπη  Όταν μια γυναίκα αγαπά τον εαυτό της, 
φαίνεται κατευθείαν στο πρόσωπό της. Ακτινοβολεί και αυτόματα είναι πολύ πιο ελκυστική. Όταν επίσης θέλει να ζήσει την ζωή της όπως εκείνη διαλέγει, 
όταν θέλει να κάνει πράγματα  προσθέτει επίσης γοητεία. Η πραγματική ομορφιά λοιπόν βρίσκεται στην προσωπικότητά μας, 
όταν είμαστε καλά και αγαπάμε τον εαυτό μας και θέλουμε απλά να ζούμε την ζωή μας.





2.   Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσον αφορά τα κραγιόν;



Απ.: Δεν έχω ψαχτεί ιδιαίτερα στα προϊόντα
ειδικά τώρα που δεν έχω δουλειά και η εποχή της καταναλωτικής μου μανίας έχει περάσει.  Παρόλα αυτά μπορώ να πω ότι μένω πιστή στα κραγιόν της MAC, επειδή έχουν μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και υφών
 και είναι απλά ένα από τα δυνατά χαρτιά της εταιρίας.
 Έχω μείνει ευχαριστημένη όμως και με όσα έχω δοκιμάσει από Estee Lauder.





3.   Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες;



Απ.: Ειδικά σε αυτή την κατηγορία δεν έχω ψαχτεί, 
καθώς άργησα πολύ να ξεκινήσω την χρήση πούδρας και φον ντε τεν. Έχω χρησιμοποιήσει λιγότερα από 5 και ακόμα ψάχνομαι αλλά σπάνια πλέον. Έχω μείνει ευχαριστημένη και με την BB cream της Garnier αλλά και με foundation της MAC. Για πούδρες δεν έχω απάντηση να σας δώσω γιατί χρησιμοποιώ εξαιρετικά σπάνια, κι έτσι δεν έχω σφαιρική άποψη ως καταναλωτής.






4.   Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ;


Απ.: Σαπούνι για το πρόσωπο, είτε υγρό, είτε μπάρα, για αρχή. Μετά θα χρησιμοποιήσω λοσιόν ντεμακιγιάζ για να αφαιρέσω τα πιο σκληρά προϊόντα που δεν φεύγουν τόσο εύκολα, όπως το μολύβι ή η μάσκαρα.




5.   Τι υπάρχει στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν; Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε;


Απ.: Στην τσάντα μου υπάρχει πάντα lip balm, ενυδατική κρέμα χεριών και απολυμαντικό χεριών.  Ειδικά το lip balm δεν το αποχωρίζομαι ποτέ. 
Όταν βγω βράδυ όμως, παίρνω μαζί μου και το κραγιόν μου, το μολύβι χειλιών και επίσης 1-2 μπατονέτες για να καθαρίζω τα μάτια μου σε περίπτωση που έχει πέσει η μάσκαρα ή έχει λιώσει το μολύβι ματιών.


6.   Είναι μεσάνυχτα, είστε κουρασμένες και ξενυχτισμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας;


Απ.: Είμαι ειλικρινής. Μετά βίας!






7.   Αγαπημένο βερνίκι νυχιών;



Απ.: Από την MAC σε υφή Frost, η απόχρωση "Very Important Platinum"







8.   Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας; Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο;



Aπ.: Αν και πάνω μου δεν πιστεύω ιδιαίτερα σε αυτό που λέμε "δυνατό σημείο",
 πάντα μου άρεσε να τονίζω περισσότερο τα μάτια μου.




9.   Συμπληρώστε τη φράση: Μακιγιάζ για εμένα σημαίνει…


Απ.: Έκφραση κάθε είδους, από καλλιτεχνική μέχρι
συναισθηματική.




10.  Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια…Ομορφιά ή ανασφάλεια;



Απ.: Μπορεί και τα δυο, μπορεί και μόνο το ένα ή μόνο το άλλο, μπορεί και τίποτε από τα 2. 
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι, αν εσύ ο ίδιος δεν αγαπήσεις τον εαυτό σου 
έτσι ακριβώς όπως είναι, ό,τι και να προσθέσεις επάνω σου δεν είναι αρκετό ή ικανό να σε κάνει να νιώσεις όμορφα. 
Νομίζω εκεί είναι η ουσία. Από εκεί και πέρα, 
εάν δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα, 
τότε νομίζω ότι το κάνουμε απλά γιατί μας αρέσει να αλλάζουμε στυλ. :)





Ευχαριστώ και πάλι θερμά την Φωτεινή Τριανταφύλλου που μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω για πρώτη φορά σε μια όμορφη διαδικασία όπως αυτή. Περιμένω κι άλλες κοινωνικές δραστηριότητες, μέχρι να μάθω κι εγώ να δημιουργώ παρόμοιες! :)


*Το blog της Φωτεινής:
http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr



Φιλιά,


   Δώρα.



doraboratheartist.blogspot.gr©
ALL RIGHTS RESERVED

2 σχόλια:

Bellatrix Kiddo είπε...

είμαι και εγώ πολύ νεα στο σπορ Δώρα! αντιμετωπιζω και εγω καποιες δυσκολιες ουσα νεα και λιγακι ασχετη!! το tag σου μου αρεσε πολυ! αν έχεις την καλοσύνη ρίχνε μια ματιά πού και πού και στο (πολύ νέο)blog μου http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/
ελπίζω να σου αρέσεi:)

Unknown είπε...

to koitaxa to blog sou kai fainetai poly endiaferon, eisai sigoura kallitexnikos kai idaiaiteros typos, kati pou maresei poly. Synexise to, egw tha perimenw posts sou, kai vale kai tin efarmogh na ginoume melh sto blog sou. :)

Δημοσίευση σχολίου

 
;